|
Fidel amb la seva cita, els turistes que venen a l'illa a practicar el cicloturisme han arribat a Sóller. Amb el bon temps nombrosos grups de ciclistes fan aturada a la vall, el que suposa una important font d'ingressos per a l'oferta turística complementària del municipi.
El segment turístic de les bicicletes no sols es fa notar per les carreteres que travessen la Serra, sinó també a l'economia local ja que bars i restaurants són les principals destinacions d'aquests esportistes que recalen per la vall.
I és que cicloturisme, que es sol donar en els mesos de primavera i tardor majoritàriament, és un segment molt apreciat pel nivell de despesa que realitzen aquests esportistes als establiments de la vall, tal i com han explicat alguns cafeters del municipi.
Molts dels cicloturistes fan aturada a Sóller per reposar foces i generen importants consumicions als establiments del centre de la ciutat i de la primera línia del Port. El fet que es desplacin en grups nombrosos, fa que les terrasses quedin copades aviat de clients.
![]() |
![]() |
Següent![]() |
Compartiu-ho a |